نرم‌افزار مدیریت مستندات ایزو

امروزه، با توجه به بالارفتن حجم مستندات دیجیتالی، کنترل و دسترسی پرسنل مختلف به فایل‌های مربوطه، همیشه یکی از چالش‌ها و نگرانی‌های شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف است. حجم بالای اسناد در سازمان‌ها و نبود دسترسی راحت و به موقع به اسناد دیجیتال، باعث کاهش ارزش مستندات می‌گردد. برای رفع این مسأله می توان از گروه ‌نرم‌افزارهای سیستم مدیریت اسناد که معادل عبارت لاتین Document management System است، استفاده نمود. بدیهی است که هرچه شرکت بزرگتر باشد، کارهایی مانند توزیع اسناد به تک تک واحدها و جمع آوری مدارک باطل شده زمانبرتر و در عین‌حال پرهزینه بوده و در هر حال احتمال بروز اشتباهات انسانی ناخواسته وجود دارد.

تصویر نرم‌افزار مدیریت اسناد ایزو

شمائی از نرم‌افزار مدیریت اسناد ایزو

 

معرفی قابلیت‌های نرم‌افزار

۱- مدیریت یکپارچه و راحت‌تر به منظور کنترل اسناد به منظور اطمینان از انطباق با مقررات استاندارد و سایر الزامات درون سازمانی
۲- ارائه دسترسی به پرسنل
۳- نصب نرم‌افزار بصورت مرکزی و استفاده سایرین به آن (بدون محدودیت تعداد کاربر و یا افت سرعت)
۴- قابلیت جستجو جهت فیلتر نمودن نتایج به موارد مورد نیاز
۵- تحت وب بودن (web based)
۶- بدون نیاز به سرور با استفاده از تکنولوژی جاواسکریپت و ajax

 

تصویر نرم‌افزار مدیریت اسناد ایزو

نرم‌افزار مدیریت اسناد ایزو

 

برای مشاهده دموی نرم‌افزار در این محل کلیک نمائید.

 

قیمت نرم‌افزار مدیریت اسناد

نسخه استاتیک: ۷۴ هزار‌تومان (سال ۹۴)، با یک ماه پشتیبانی از نرم‌افزار
نسخه دینامیک: در دست طراحی

 

سوالات متداول:

۱- در صورت نیاز به کنترل سطح دسترسی، آیا نرم‌افزار قادر به چنین قابلیتی است؟
پاسخ: در نسخه استاتیک، چنین قابلیتی وجود ندارد، در صورت تمایل به داشتن سطح دسترسی جداگانه، لازمست به ازای هر سطح دسترسی یک نسخه از نرم‌افزار خریداری شود.

۲- طریقه استفاده و راه‌اندازی نرم‌افزار (نسخه استاتیک) به چگونه است؟
پاسخ: پس از واریز وجه، لازمست مطابق با الگوی داده شده برای ارسال فایل اکسل اقدام نمائید، با ارسال ایمیل فایل اکسل، ظرف حداکثر ۲۴ ساعت به شما یک نسخه از نرم‌افزار داده خواهد شد.

۳- پس از گذشت مدت پشتیانی نرم‌افزار آیا می‌توان در اطلاعات نرم‌افزار تغییراتی ایجاد نمود؟
پاسخ: در صورتی‌که مقدار تغییرات جزئی باشد، مطابق آموزشی که در زمان خرید به شما داده می‌شود، می‌توانید تغییرات خود را در اطلاعات نرم‌افزار وارد نمائید، با این حال برای تغییرات بیشتر، لازمست دوره پشتیبانی نرم‌افزار خود را تمدید نمائید.

۴- هزینه تمدید مدت پشتیبانی از نرم افزار مدیریت اسناد (نسخه استاتیک) به چه مبلغی است؟
پاسخ: هزینه تمدید برای هر ماه، معادل ۵۰٪ مبلغ خرید نرم‌افزار است.